Project Description

Să evaluezi corect necesarul infrastructurii IT pentru o companie este o misiune ce necesită nu doar cunoștințe temeinice și actuale în domeniul IT, ci și înțelegerea modului în care funcționează o afacere. Echipa Evolutivo a învățat din lucrul cu zeci de clienți care sunt prioritățile și punctele nevralgice pentru activitatea unui business în termeni de infrastructură IT.

Avem nu doar competența, ci și experiența să venim cu opțiunile cele mai potrivite pentru fiecare companie în parte. De la evaluarea necesarului, furnizarea echipamentelor, instalare, administrare și mentenanță – noi avem grijă de toate detaliile.

Când să apelați la serviciile Evolutivo pentru infrastructura IT&C?

  • Când aveți nevoie să instalați o astfel de infrastructură pentru companie (servere, stații de lucru, software licențiat, rețea internă, echipamente periferice, email-uri de serviciu, baze de date)
  • Când aveți nevoie să actualizați(optimizati) rețeaua existentă pentru adaptarea la noile cerințe
  • Când activitatea dumneavoastră presupune cerințe tehnice specifice sau de securitate
  • Când doriți să automatizați diferite operațiuni
  • Când nu vreți să aveți grija achizițiilor și mentenanței echipamentelor IT din companie.

Serviciile Evolutivo pentru infrastructura IT&C presupun:

  • Evaluarea nevoilor și realizarea designului infrastructurii IT
  • Realizarea necesarului de echipamente și furnizarea acestora
  • Instalarea echipamentelor și software-ului aferent, implementarea rețelelor
  • Instalarea de servere proprii și servicii cloud pentru menținerea și accesarea în siguranță a datelor.
  • Suport 24/7 și mentenanță pentru rețeaua și echipamentele instalate, on site și la distanță.
  • Garanție pentru echipamentele achiziționate de la partenerii noștri strategici

Clienții noștri se bucură de:

  • Expertiza specialiștilor Evolutivo în implementarea și mentenanța infrastructurii IT&C
  • Cunoștințe la zi despre noutățile tehnice și cele mai bune opțiuni
  • Instalare promptă
  • Plan de întreținere periodică și soluții pentru a menține continuitatea activității
  • Eliminarea întreruperilor neprevăzute
  • Intervenții rapide pentru remedierea incidentelor și urmărirea rezolvării
  • Creșterea eficienței activității companiei datorită unei infrastructuri IT optime
  • Preluarea legăturii cu furnizorii de echipamente pentru suport tehnic și garanție.